darkangel81

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av darkie - 7 juni 2014 21:05

okej, har nån någon gång känt att man har så mycket i skallen som man vill bli av me?

ja har o de e tex så nu, har så mycket i skallen som ja skulle vilja skriva av mig men i stället så blir de tvär stop. de e precis som hjärnan degar ihop o slutar funka, ja jag vet att de låter knäppt men va fan ja e knäpp så e de bara men de bjuder ja på :D

just nu i denna stunden så känns allt väldigt degigt om man nu kan säga så vill säga.

ja men va fan darkie.. nåt har du väl att skriva om? 

om men kanske har ja de. funderar på o göra en till tattoo kanske färga håret spygrönt..

ja menar varför inte? kan ju alltid reta nån så man får nåt o skratta åt. eller varför inte bara fråga okända personer på gatan "kan du se mig?" 

nej ja sa inte att ja va normal. nåt kul ska man väl ha?

eller önska alla en god ju till midsommar? 

ja jag e helt allvarlig! ja gillar att irritera folk på dom mest otänkbara sätten. man kanske skulle göra som fronda sjunger i sin ena låt... betala bussen me en tusenlapp, ja nu hör ju saken till att dom e ju sällsynta men tänk ändå? sjuk sak o de e sån som roar mig. japp då e de sant! ja e psykstörd, men de tar ja inget extrabetalt för ;) 

eller så kan ja ju alltid gå runt på stan o prata som om ja hade en lådsaskompis me mig, snacka om folk hade skakat på huvudet o undrat va de va för fel på mig haha

nä men de gäller o bjuda på sig själv tycker ja men inte på sånt där tråkigt sätt som många gör, stelt o tråkigt o man bara undrar va de roliga ska börja.

japp, ja e störd. de tåls o säga återigen.

men men va gör de om hundra år? 

 

 

Av darkie - 7 juni 2014 08:33

okej efter en natts rätt så god sömn så känns de bättre idag. ja bortsett att den där halsflussen vägrar o ge me sig men ja nu ska ja ju då inte snacka om den :)

solen lyser o fåglarna kvittrar o hunden rymde o en matte som e irriterad på den busen, ena honkatten löper vilket betyder en jobbig katt, men va gör de om hundra år :) 

livet känns okej idag, skulle till o me kunna tralla lite men de ger ja fan i då ja knappt har nån hals kvar på grund av halsflussen. 

med andra ord så e de här en väldigt bra dag för mig o de gillar ja :)

det ända som ja e lite nere för är att min sandfilterpump har gått sönder så ja kan inte slänga mig i poolen men va fan de gör iofs så gör de inget. 

ja så me andra ord så får ja se va dagen för med sig, kan ju va allt mellan himmel o jord.

ja just de kom tänka på de att nu så e de inte lång tid kvar fören min älskade mamma kommer o hälsar på mig. de längtar ja till :)

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


det här är mitt liv o mina tankar om hur det är o leva i en djup depriton där man hela tiden försöker överleva varje dag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards