darkangel81

Alla inlägg under januari 2015

Av darkie - 17 januari 2015 17:51

okej så för de första så är det väldigt längesen ja bloggade och det är av olika skäl som ja inte vill gå in på just nu. Men de finns en del saker som ja kommer o ta upp och bli inte förvånade om de blir rörigt för de e så de e i min skalle just nu. 

jag befinner mig precis mitt i mellan hoppet o förtvivlan... 

fick avliva min älskade hund i höstas o de tog hårt som fan på mig, saknar honom grymt mycket fortfarande o de kommer jag göra för all framtid.

sen är de de de där me julen, de ska va glädjen o hoppet högtid sägs de men för mig så va de tvärt emot... de ända ja kände va hopplösheten o ångesten. mådde riktigt dåligt och ville bara försvinna från livet o tankarna gick på högvarv dygnet runt, sov knappt o åt knappt inget heller, nu börjar de vända lite för mig får nån minut mer i sömn o äter lite mer än innan. 

kommit tillbaka till jobbet efter julledigheten och de har varit rätt okej, men visst de e ju inte så där fan va skönt att vara tillbaka på jobbet känslan men det är okej.

de går upp och ner för mig hela tiden.. men ha otroligt nog inte självskadat mig på att tag, sista gången va början/mitten på dec förra året. så lite stolt e ja över mig själv o de bör ja va o me dom orden så får de va nog för denna gången!

Presentation


det här är mitt liv o mina tankar om hur det är o leva i en djup depriton där man hela tiden försöker överleva varje dag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards