darkangel81

Direktlänk till inlägg 6 juni 2014

tomhet

Av darkie - 6 juni 2014 20:53

varför känner ja mig så tom inombords? va har ja gjort för o må så här? e så trött på de.. orkar snart inte mer.. vill bara skrika rakt ut... känns som mitt inre e helt söndertrasat...

försöker känns den glädjen ja hade igår i ett par timmar men den e precis bortblåst.... va iväg me min sambo en runda tidigare ikväll o de ända ja kunde tänka på va döden... hur skönt de skulle få va o slippa må så här...känna mig tom o trasig... 

tänka så skönt de skulle varit... 

suttit nu ikväll o fingrat på kniven men än har ja lyckats o inte skada mig.. men för hur länge?

evad eller vem avgör om ja ska leva eller inte... ja har väl den rätten o bestämma över mig själv?

en sak vet ja iaf... ja har överlevt denna jävla skit dagen... om ja överlever i morron de vet ja inte... de återstår o se...

 

 
 
Nova

Nova

6 juni 2014 21:21

Hej. Jag gillar din blogg, men det där i slutet om att ta självmord kan anmälas till socialen. Jag vet själv hur det känns, och jag anmäldes till Socialen.
Bara för din egna säkerhet.. :)

http://light-dream.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

barkie

7 juni 2014 22:46

hej kul att du gillar min blogg nova :)
nej ja tänker inte ta mitt liv, de behöver du inte oroa dig för. ja var då inte mig själv igår när ja bloggade. ja behövde lätta på mina tankar o de blev lättast här. jag går regelbundet hos en psykolog o även läkare. ja äter antidepp o dom har sten koll på mig där de kan ja lova dig.
kram darkie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av darkie - 2 februari 2015 14:06

jaha va ska man säga? va hos min läkare i förra veckan o de gick inte som ja hade tänkt mig... helt sjukskriven igen o dom ville lägga in mig men de blev ej så då ja skulle ha tjejvecka me min vännina då sambon va borta o så blev de. ska dit igen n...

Av darkie - 17 januari 2015 17:51

okej så för de första så är det väldigt längesen ja bloggade och det är av olika skäl som ja inte vill gå in på just nu. Men de finns en del saker som ja kommer o ta upp och bli inte förvånade om de blir rörigt för de e så de e i min skalle just nu. ...

Av darkie - 10 juni 2014 19:41

jaha då blev de inget inlägg igår men de gör inget för de hände inte så mycket igår ja för den delen inte idag heller för den delen.  ja vet inte va ja ska säga... livet just nu känns som de står stilla o de e ju både på gott o ont..  men visst d...

Av darkie - 8 juni 2014 12:58

ja men va kul!! nej ja är ironisk...  varför känns de som man alltid går runt me massa ilska, vrede, tomhet o sorg? ja känner allt de på+ en gång o gjort de nu ett bra tag.. känns som man inte kan prata me nån o gör man de så blir de bara massa i...

Av darkie - 7 juni 2014 21:05

okej, har nån någon gång känt att man har så mycket i skallen som man vill bli av me? ja har o de e tex så nu, har så mycket i skallen som ja skulle vilja skriva av mig men i stället så blir de tvär stop. de e precis som hjärnan degar ihop o slutar...

Presentation


det här är mitt liv o mina tankar om hur det är o leva i en djup depriton där man hela tiden försöker överleva varje dag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards